Randevu Al - İSTANBUL
Randevu Al - İSTANBUL +90 (553) 034 22 05
+90 (553) 034 22 05 Harbiye Mah. Mim Kemal Öke Cad. No: 6 D: 3 - Şişli/İstanbul
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı İş İlanı Detayları

Ürolojik hastalık tedavileri alanında İstanbul’un öncü kliniklerinden biri olan Prof. Dr. Sinan Ekici Kliniği’nde görevlendirilmek üzere tercihen üniversitelerin Halkla İlişkiler, Yönetici Asistanlığı, Büro Yönetimi ve İletişim bölümlerinden mezun, en az 2 yıl yönetici asistanı olarak çalışmış, dış görünüşüne ve kendini geliştirmeye özen gösteren, ofis programlarını kullanabilen, sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, planlama ve koordinasyon becerileri yüksek Yönetici Asistanı aramaktayız. İş tanımımıza uygun aday sensen, ilanımıza hemen başvur!

Gerekli Nitelikler

Prof. Dr. Sinan Ekici Kliniği Yönetici Asistanı iş ilanı başvurusu için gerekli olan nitelikler:

  • Tercihen Halkla İlişkiler, Yönetici Asistanlığı, Büro Yönetimi ve İletişim bölümlerinden mezun,
  • Alanında en az 2 yıl tecrübesi olan,
  • Tercihen İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • 20 – 35 yaş aralığında ve bayan,
  • Dosyalama, evrak takibi, muhaberat konularında deneyimli,
  • Ofis yönetim kurallarına hakim,
  • Organizasyon becerileri gelişmiş, disiplinli ve çözüm üretme yeteneğine sahip,
  • Yönetici Asistanı olarak sözlü ve yazılı iletişim becerileri yüksek,
  • Klinik içi ve dışı iletişimi sağlayacak, yazışma ve programlama becerisi olan,
  • İşe alım, iş güvenliği, bilgi işlem, finans gibi konulara hakim,
  • İnsan Kaynakları uygulamaları ve bilgi işlem sistemlerini kullanabilen,
  • Güçlü görsel ve işitsel belleğe sahip,
  • Personel yönetimine hakim,
  • Temel muhasebe uygulama ve raporlama konusunda bilgili,
  • Kurumsal kimlik çalışmaları hakkında bilgi sahibi,
  • Dış görünüşüne özen gösteren,
  • Kurumsal temsil kabiliyeti yüksek,
  • Disiplinli, dikkatli ve titiz çalışmayı ilke edinen,
  • Planlama, organizasyon ve takip yeteneği güçlü,
  • Diksiyonu düzgün, görünümüne özen gösteren,
  • Klinik içi ve dışı bilgi akışını sağlayabilecek,
  • Koordinasyon, organizasyon ve raporlama becerilerine sahip,
  • Güler yüzlü, dinamik, titiz, detaylara önem veren,
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahat ve çalışma koşullarına uygun,
  • Yönetici Asistanı iş ilanı kapsamında şirket gizliliği kurallarına riayet eden.

Yönetici Asistanı İş Tanımı

Prof. Dr. Sinan Ekici Kliniği firmamızda Yönetici Asistanı olarak görev yapacak olan çalışma arkadaşlarımız için iş tanımı:

  • Telefonlara klinik imajına yakışır bir şekilde yanıt vermek, gelen mesajları/notları en kısa sürede ilgili personele ulaştırmak
  • Doktorun kişisel günlük işlerini takip etmek
  • Doktorun çevresiyle olan iletişimini sağlamak
  • Doktorun yapması gerekenleri hatırlatma ya da yapmak
  • Banka işlemlerini yürütmek
  • Faturaları ve borçları takip etmek
  • Klinik hatlarına gelen aramaları ve mesajları takip etmek
  • Sosyal medya hesaplarını kontrol etmek
  • Hasta fotoğraflarını çekme ve bilgisayara yüklemek
  • Fotoğrafları ve videoları düzenlemek, paylaşmak
  • İnternet sitelerinin takip ve düzenini sağlamak
  • Bağlanılması istenilen telefonları bularak ve bu numaralara ulaşarak ilgili kişiye bağlamak
  • Haberleşmeyi zamanında, doğru ve etkin bir şekilde yapmak, e-mail, fax mesajlarını yazmak ve göndermek, gelen telex/fax mesajlarını ilgili bölümlere ulaştırmak
  • Klinik içi, acil, ilişkide olunan kişi/firmaların telefonlarını içeren bir telefon fihristi tutmak ve bu fihristi güncelleştirerek ilgili personele dağıtmak
  • Kliniğin grup içi, grup dışı ve resmi her türlü yazışmalarını yapmak ve yürütmek, gelen her türlü evrakı kaydetmek ve ilgili bölüme ulaşmasını sağlamak, imzalanan evrakın bir suretini dosyalamak, diğer suretini kaydettikten sonra ilgili bölüme göndermek
  • Gelen ve giden evrakları dosyalamak, mevcut dosyalama ve arşiv sistemini işletmek, arşivin düzenli ve temiz olması için gerekli önlemleri almak
  • İstenilen raporları, tabloları, prezantasyonları kayıtlı olarak tutmak
  • Her türlü posta/kargo işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
  • Bayramlarda ve özel günlerde grup içi, grup dışı kişi/firmalara ve resmi kuruluşlara kutlama, özel hallerde hediye veya çiçek göndermek
  • Hasta bilgilerinin güncellenmesini sağlamak
  • Hasta talep ve şikayetlerinin değerlendirilmesini sağlamak
  • Büro kırtasiye ihtiyaçlarını saptamak ve temin etmek
  • Gazete, kitap, süreli yayınları temin etmek, iç dağıtımını yapmak, geri dönmesi gereken yayınları takip etmek
  • Ofis ekipmanlarını düzenli çalışır durumda tutmak, periyodik bakımlarını ve tamirini yaptırmak
  • Telefon, posta, kargo trafiğini yönetmek, takip ve kontrol etmek
  • Doktorun randevularını ayarlamak, gelen ziyaretçileri karşılamak, ziyaretçilerin, doktor ile olan randevularının zamanlamasını yapmak
  • Doktorun seyahatlerini düzenlemek, biletlerini almak, toplantı, seminerlerin ve diğer davetlerin organizasyonunu yapmak
  • Doktora bağlı personelin izin işlemlerinde personel ile yönetici arasında, iletişimi sağlamak, evrakları kabul etmek, dilekçeleri almak ve yönetici onayına sunmak
  • Ofis düzenini sağlamak
  • Raporlamaların hazırlanmasında destek vermek
  • İş sağlığı ve güvenliği talimat ve eğitimlerine, risk değerlendirme sonuçlarına, acil durum planlarına, güvenlik ve sağlık işaretlerine ve uygulamalarına uymak
  • Günlük randevu ve ödeme listesini takip etmek
  • Klinik eksiklerini alma ve giderleri takip etmek
  • Hastalara geri dönüşler yapmak
  • Özel günlerde hastalara SMS atmak / aramak
  • Doktorun imzasının gerektiği evrakları hatırlatmak ve imzalatmak
  • Doktorun tüm yazışmalarını arşivlemek, günü gelen evrak ve randevuları hatırlatmak
  • Klinik uygulamalarında kurumlar arası iş birliği sağlamak ve birlikteliği geliştirmek
  • Tedavi süreçleri hakkında bilgilendirme yapmak ve süreci takip etmek
  • Hastaların sorunları, ihtiyaçları, beklentileri ve gidişatı hakkında görüş almak ve kendi görüşüyle birlikte yönetime raporlamak
  • Gerek ülke içi, gerekse ülke dışı fuar, organizasyon, toplantı, seminer vb. aktivitelerde ve resmi/özel kurum ve kuruluşlar karşısında kliniği temsil etmek
  • Kliniğin hizmetlerinin tanıtımını yapmak
  • Kurumu rakiplerine tanıtmak, kurumsal kimliği oluşturmak
  • Rakipler ve klinikler hakkındaki bilgileri düzenli bir şekilde raporlamak
  • Hasta memnuniyetini sağlayacak kampanya ve promosyonlar hakkında yönetime öneride bulunmak
  • İş geliştirici ve hizmet tanıtıcı bilgilendirme kampanyaları düzenlemek ve hastaları konudan haberdar etmek
  • Klinikte kullanılan yazılımları ve sistemleri güncel tutmak
  • Personelin işlerini koordine edip düzenlemek
  • Doktorun sosyal medyada ve basında güçlenmesini sağlamak
  • Klinik hedeflerinin gerçekleştirilebilmesi için gerekli nitelikli insan kaynağının oluşumunu ve gelişimini sağlamak, personel işlemlerini yasal mevzuata uygun olarak yürütmek
  • Kadro ihtiyacını tespit etmek
  • Personel bulma kaynaklarını tespit etmek
  • Personel seçme yöntemlerini belirlemek
  • Çalışanların özlük dosyalarının yasalara uygun olarak düzenli bir şekilde tutulmasını sağlamak
  • Personel ile üst yönetim arasında köprü kurmak
  • Klinik içerisinde yaşanan tüm problem, sıkıntı ve iş akışına etki eden faktörleri tespit etmek, müdahale ederek işleyişe engel faktörleri ortadan kaldırmak
  • Klinik tarafından yönetici, sorumlu ve personellere sağlanan zimmetlerin kontrolünü yapmak, mal varlığını korumak
  • Kliniğin tüm mali süreçlerini raporlamak ve yöneticiye sunmak
  • Reklam ve içerik ortaklığı anlaşmaları yapılarak klinik hizmetlerinin ilanlarını hazırlamak
  • Sektör sayfalarında yer alacak röportaj ve değerlendirme yazılarını hazırlamak
  • Klinik stratejileri çerçevesinde yıllık kurumsal iletişim planlarının hazırlanması, uygulanmasına yönelik çalışmalar geliştirmek
  • Reklam, etkinlik ve PR ajansları ile koordinasyonu ve iletişimi sağlamak
  • Görsel ve yazılı basın ilişkilerinin takibini yapmak.

Pozisyon Bilgileri

Firma Sektörü: Sağlık
Departman: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi: Uzman
Alınacak Personel Sayısı: 1
Görev Yeri: İstanbul - Türkiye

Aday Kriterleri

Tecrübe: En az 2 yıl tecrübeli adaylar
Askerlik Durumu: Yapıldı
Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Doktora(Öğrenci)

Ücret: Maaş + Prim + Yol + SSK imkanları
İzin: Cumartesi Pazar günü ve resmi tatillerde izin yapma imkanı. 1 yıl şirket bünyesinde çalışanlara 14 günlük tatil yapma hakkı.
Yemek: Çalışanların yemek ihtiyaçlarını klinik bünyesinde yer alan yemekhaneden karşılamaktadırlar.
Kariyer: Kadro ve pozisyonunda yükselme imkanları, görev ve sorumluluklara paralel olarak unvan ve ücret değişiklikleri sunulmaktadır.

Profesyonel Bir Ekiple Başarılı İşlere İmza Atmak İçin İlana Hemen Başvur!

Yönetici Asistanı iş ilanımıza başvuru yapmak isteyen adaylar web sayfamızda bulunan formu doldurarak ya da iletişim adreslerimizden bize ulaşarak başvurularını yapabilirler. Yalnızca yönetici asistanı iş ilanı kriterlerini karşılayan adayların iletişime geçmesi rica olunur.

Yönetici Asistanı İş İlanı Başvuru Kabul Edilen Semtler

Yönetici Asistanı adaylarının İstanbul Anadolu Yakası; Ataşehir, Beykoz, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Pendik, Ümraniye, Üsküdar, Çekmeköy, Sancaktepe, Sultanbeyli, Şile, Tuzla semtlerinde ikamet etmeleri tercih edilir. Yönetici Asistanı iş başvurusu yapacak olan adayların bu durumu göz önünde bulundurmaları gerekmektedir.

Yorum Yap